Szukaj na tym blogu

piątek, 19 października 2018

SUBIEKTYWNY SŁOWNIK WYBOR(C)ZY (11) – CZY BĘDZIE NOKAUT?



Ostatni przed ciszą wyborczą odcinek z cyklu Subiektywny słownik wyborc(z)y. Zabrakło czasu na spisanie innych refleksji i spostrzeżeń z przedwyborczej pracy i obserwacji. Praca najważniejsza, bo każdy głos się liczy.
Czy będą kolejne odcinki Subiektywnego słownika…? To zależy. Pytanie można postawić inaczej: CZY BĘDZIE NOKAUT?
😂(zabetonowanego układu). Czyli: czy będzie druga tura głosowania na prezydenta miasta? 

😂😂😂😂😂

Jeśli będzie druga tura, to będzie NOKAUT. Byłby to w jakimś sensie sukces MY TORUŃ = pokazania realnej alternatywy i przełamania monopolu władzy odwiecznej, chciałoby się powiedzieć;  zainspirowania torunian do innego myślenia o mieście, do zastanowienia nad wyborem przyszłości na lat AŻ PIĘĆ tym razem.

Jeśli nie będzie drugiej tury – cóż, nadal będziemy ROBIĆ SWOJE dla naszego miasta i jego mieszkańców. Minione 4 lata udziału Czaso-Mieszkańców w Radzie Miejskiej pokazały, że nawet tak mała grupa może wprowadzić pewne tematy do dyskusji, może wpływać na decyzje, może przede wszystkim być REALNYM PRZEDSTAWICIELEM MIESZKAŃCÓW wobec decydentów. Tak, tak, liczba mnoga, bo decydentów jest wielu – to nie SAM PREZYDENT. To radni – o ile nie są bezradni / bezwolni / bez inicjatywy / podlegli partyjnym nakazom / koalicjom-nie-koalicjom po toruńsku itp. itd. Dlatego tak ważny jest każdy głos – wybierzmy radnych, którym nie jest wszystko jedno.

za: Pixabay

Głosuj na MY TORUŃ!
Jestem dumna, że jestem w gronie My-Torunian
– ludzi z pasją i wiedzą, którzy mają wolę poprawiania świata
(jak ja w mojej osobistej odwiecznej Partii Wrogów Głupoty 😏) – poprawiania póki co „tylko” naszego miasta,
ale wystarczy roboty, oj wystarczy!
Głosuj na MY TORUŃ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
TORUNIARNIA i TORUNIARKA – jak firma i jej przedstawicielka. Tak właśnie ma być. Toruń to moja „firma”, na rzecz której pracuję od lat. Ten drugi neologizm – co do genezy analogicznie jak szafiarka. Toruniarką jestem od dawna. A zacięcie edukacyjne i przymus działania na rzecz dobra wspólnego należą do katalogu moich (licznych) wad. Jestem historykiem sztuki, zabytkoznawcą, regionalistką, muzealniczką (raczej byłam; zwolniona po ponad 26 latach pracy w Muzeum Okręgowym, zob. http://forum.pomorska.pl/mobbing-w-torunskim-muzeum-dyrektor-to-nas-nie-dotyczy-t92558/). Pracuję społecznie w Stowarzyszeniu Historyków Sztuki. Będzie o: kulturze i sztuce Torunia, o zabytkach, rzemiośle artystycznym i wątkach obocznych. Także o mojej dzielnicy – Podgórzu. Rzeczy nowe, stare, wnioski, refleksje i pytania. Oby ciekawe... /TORUNIARKA – Katarzyna Kluczwajd/ https://www.facebook.com/katarzyna.kluczwajd Blog nie mógłby zaistnieć bez prac Andrzeja R. SKOWROŃSKIEGO – najlepszego fotografa dokumentalisty sztuki toruńskiej i w Toruniu. Andrzej ma zdjęcie każdego miejscowego zabytku i ciekawego miejsca, a jego ogromny album jest zawsze otwarty dla badaczy, tak jak On – dla przyjaciół.