Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 listopada 2016

KOLEJKA PO KSIĄŻKI = książKOlejka

Mówisz i masz! A właściwie: PISZESZ i masz 😊 O co chodzi? O KIERMASZ TANIEJ KSIĄŻKI w (mojej) filii nr 12 Książnicy Kopernikańskiej. Od dziś. Dziś przed otwarciem biblioteki na Fałata była taka książKOlejka... (zobacz z lewej u dołu = kolejni czytelnicy idą do nas...).


Napisałam na fb prośbę o pomoc, bo mamy tak duuuużo książek, że nie ma gdzie nogi postawić, o tak, jak na obrazku 😉

za: Pixabay
Marketing szeptany zadziałał jak wirus, czyli prawidłowo... = tak naprawdę formy informacji o kiermaszu były różne, ale faktem jest, że metoda "powiedz znajomym" bywa skuteczna. 

Niżej mini fotoreportaż z pierwszego dnia kiermaszu (a oferta do piątku 25 XI, jutro dokładamy nową partię książek).
Zapraszam w godzinach otwarcia filii nr 12 (ul. Fałata 35)!

Półki i stoły to mało,
grzebiemy w kartonach...
...dźwigamy i do kasy.
Przeglądamy książki razem z dziećmi...
albo korzystamy z "kącika opieki"
(własnej, lub z "użyciem" drugiego rodzica,
babci, dziadka itd.)
 
Każde miejsce i pozycja dobre,
aby przejrzeć wybrane książki...
...skrupulatnie wyszukane.
Warunki trudne, miejsca mało...
...ale zapał wielki 😏
Wybrane pozycje
(tu także ekskluzywne = po 5 i 15 zł 😊)
trzeba odłożyć na chwilę,
żeby móc szukać dalej...


Plecak może nie wystarczyć...
Była też możliwość chwili skupienia
nad książkami,
ale dopiero późnym popołudniem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
TORUNIARNIA i TORUNIARKA – jak firma i jej przedstawicielka. Tak właśnie ma być. Toruń to moja „firma”, na rzecz której pracuję od lat. Ten drugi neologizm – co do genezy analogicznie jak szafiarka. Toruniarką jestem od dawna. A zacięcie edukacyjne i przymus działania na rzecz dobra wspólnego należą do katalogu moich (licznych) wad. Jestem historykiem sztuki, zabytkoznawcą, regionalistką, muzealniczką (raczej byłam; zwolniona po ponad 26 latach pracy w Muzeum Okręgowym, zob. http://forum.pomorska.pl/mobbing-w-torunskim-muzeum-dyrektor-to-nas-nie-dotyczy-t92558/). Pracuję społecznie w Stowarzyszeniu Historyków Sztuki. Będzie o: kulturze i sztuce Torunia, o zabytkach, rzemiośle artystycznym i wątkach obocznych. Także o mojej dzielnicy – Podgórzu. Rzeczy nowe, stare, wnioski, refleksje i pytania. Oby ciekawe... /TORUNIARKA – Katarzyna Kluczwajd/ https://www.facebook.com/katarzyna.kluczwajd Blog nie mógłby zaistnieć bez prac Andrzeja R. SKOWROŃSKIEGO – najlepszego fotografa dokumentalisty sztuki toruńskiej i w Toruniu. Andrzej ma zdjęcie każdego miejscowego zabytku i ciekawego miejsca, a jego ogromny album jest zawsze otwarty dla badaczy, tak jak On – dla przyjaciół.