Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 listopada 2016

RESORT (DEZ)INFORMACJI I WYBORY RAD OKRĘGÓW



Podobno gdzieś tam na Bardzo Wysokich Szczeblach są specjaliści od dezinformacji :-) Wiecie: ukradł zegarek / ukradli mu zegarek = coś z tym zegarkiem było NIE TAK… 
W Toruniu też chyba działa taka komórka, choć nie do końca jawna, czego przykładem plakat informujący (dez…?) o wyborach do rad okręgów. Pomijam szczegół, że cudnie zaklejony w części tytułowej (naklejony = odfajkowany), a co tam, nieważne, co wybieramy.





Skoro wyróżnikiem – bo od lewej, w mocnej ramce – jest data, to wypadało podać porządek CHRONOLOGICZNY. Zachowano układ według numerów okręgów, choć wyróżnikiem jest data = układ dezinformujący (bajzel po prostu). Jeśli wyróżnikiem miały być numery okręgów, należało od tych numerów ZACZĄĆ, od lewej.

Stawczanie, jutro wszyscy NA WYBORY!

Na18.00 (lub 18.30, jeśli ktoś nie zdąży) do SP nr 14.
Nie mam Caracala, żeby dolecieć z roboty (do 18.00),
ale zainwestuję w taksówkę. Bądźcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
TORUNIARNIA i TORUNIARKA – jak firma i jej przedstawicielka. Tak właśnie ma być. Toruń to moja „firma”, na rzecz której pracuję od lat. Ten drugi neologizm – co do genezy analogicznie jak szafiarka. Toruniarką jestem od dawna. A zacięcie edukacyjne i przymus działania na rzecz dobra wspólnego należą do katalogu moich (licznych) wad. Jestem historykiem sztuki, zabytkoznawcą, regionalistką, muzealniczką (raczej byłam; zwolniona po ponad 26 latach pracy w Muzeum Okręgowym, zob. http://forum.pomorska.pl/mobbing-w-torunskim-muzeum-dyrektor-to-nas-nie-dotyczy-t92558/). Pracuję społecznie w Stowarzyszeniu Historyków Sztuki. Będzie o: kulturze i sztuce Torunia, o zabytkach, rzemiośle artystycznym i wątkach obocznych. Także o mojej dzielnicy – Podgórzu. Rzeczy nowe, stare, wnioski, refleksje i pytania. Oby ciekawe... /TORUNIARKA – Katarzyna Kluczwajd/ https://www.facebook.com/katarzyna.kluczwajd Blog nie mógłby zaistnieć bez prac Andrzeja R. SKOWROŃSKIEGO – najlepszego fotografa dokumentalisty sztuki toruńskiej i w Toruniu. Andrzej ma zdjęcie każdego miejscowego zabytku i ciekawego miejsca, a jego ogromny album jest zawsze otwarty dla badaczy, tak jak On – dla przyjaciół.