Szukaj na tym blogu

piątek, 14 listopada 2014

CzM - WAŻNA NIEDZIELA

Niedziela 16 listopada = ważny dzień wyborów samorządowych, czyli decydujemy o naszym tu i teraz.

Lokale wyborcze pracują w godzinach 7.00-21.00.

Dostaniemy 3 listy = oddajemy głos na: 
radnego rady miasta, 
prezydenta miasta, 
radnego sejmiku województwa. 
Na każdej z kart stawiamy krzyżyk przy wybranym nazwisku, tylko jeden na każdej karcie.

CZAS MIESZKAŃCÓW to lista nr 15 – mamy kandydatów do rady miasta i na prezydenta Torunia. 

Naszą kandydatką na prezydenta jest Joanna Scheuring-Wielgus.
 
Liczenie głosów miejsce na liście kandydatów na radnych nie ma znaczenia (głosy nie „przechodzą” na tych na wyższych pozycjach). Wygrywają ci, którzy zdobędą największą liczbę głosów wyborców.
 
Fot. Anna Zglińska

Bądźmy razem w niedzielę, 
zagłosuj dla siebie, dla swoich bliskich, dla torunian.

(Dziś możesz nas jeszcze spotkać: 
przy pawilonie Maciej Na Skarpie /12.00-.../, 
przy Bumarze /14.00-.../, na starówce /16.00-.../.)

Wykorzystaj swój głos dla zmiany TY MOŻESZ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
TORUNIARNIA i TORUNIARKA – jak firma i jej przedstawicielka. Tak właśnie ma być. Toruń to moja „firma”, na rzecz której pracuję od lat. Ten drugi neologizm – co do genezy analogicznie jak szafiarka. Toruniarką jestem od dawna. A zacięcie edukacyjne i przymus działania na rzecz dobra wspólnego należą do katalogu moich (licznych) wad. Jestem historykiem sztuki, zabytkoznawcą, regionalistką, muzealniczką (raczej byłam; zwolniona po ponad 26 latach pracy w Muzeum Okręgowym, zob. http://forum.pomorska.pl/mobbing-w-torunskim-muzeum-dyrektor-to-nas-nie-dotyczy-t92558/). Pracuję społecznie w Stowarzyszeniu Historyków Sztuki. Będzie o: kulturze i sztuce Torunia, o zabytkach, rzemiośle artystycznym i wątkach obocznych. Także o mojej dzielnicy – Podgórzu. Rzeczy nowe, stare, wnioski, refleksje i pytania. Oby ciekawe... /TORUNIARKA – Katarzyna Kluczwajd/ https://www.facebook.com/katarzyna.kluczwajd Blog nie mógłby zaistnieć bez prac Andrzeja R. SKOWROŃSKIEGO – najlepszego fotografa dokumentalisty sztuki toruńskiej i w Toruniu. Andrzej ma zdjęcie każdego miejscowego zabytku i ciekawego miejsca, a jego ogromny album jest zawsze otwarty dla badaczy, tak jak On – dla przyjaciół.